fredag 13 februari 2009

biblioteket. a hot place.

helt plötsligt inser jag,
jag har en uppsats som ska in på onsdag, och kontrollfreaket i mig tar över.
now time for library!
sedan ska jag handla mat på aldi, lovely.

jag skriver fortfarande mina handlingslitor.
dock inte dataskrivna längre.
i have to read my own handwriting (som kan vara ett problem)

vissa tycker min handstil skulle plats på moderna museet, andra kallar det runskrift, jag kallar det konst mina vänner, konst!jag ska se till att fota min handstil så att ni får se konstverket för någon annan. okej nu library, then boobieman (en lärare som har boobies och är man) och sedan aldi och sedan konsert med ida-maria.

love!
/a-m

3 kommentarer:

  1. Lite dåligt med uppdatering tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Dataskrivna shoppinglistor? Need help much? :)
    Sitter i en bil på väg till kurs i Halmstad, har ca 4 timmar kvar.
    Tack för att du underhåller med din blogg, jag har väntat på nytt inlägg tillsammans med Nelson alldeles för länge!
    Oh and tell Boobieman i said hello!!
    Puss puss el maggio

    SvaraRadera
  3. åh bejbi din handstil är något jag aldrig kommer att kunna förstå men alltid uppskatta :) Puss

    SvaraRadera